?>

Kocaeli'de EYT'liler yeni yerinde

Kocaeli EYT Derneği, dernek merkezini İzmit Bekirdere’ye taşıdı

GÜNDEM - 5 yıl önce

KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli'de başkanlığını Zekeriya Akbulut’un yaptığı Kocaeli Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT) Derneği yönetimi, İzmit Bekirdere’deki dernek merkezinin açılışını gerçekleştirdi.

Daha önce İzmit Merkez Bankası’nın karşısında bulunan Kocaeli EYT Derneği dernek merkezi bundan böuşe İzmit Bekirdere, Başaran Caddesi No: 2’de üyelerine hizmet verecek. Bekirdere eski karakol binası karşısında bulunan dernek merkezinin açılışında konuşan Başkan Zekeriya Akbulut, haklarını alana dek mücadelelerini yılmadan sürdüreceklerinin altını çizdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Laboratuvar malzemeleri satın alınacak

2021-04-07 23:07 - YAŞAM

Polis Haftası kutlandı

2021-04-07 15:37 - YAŞAM

Pompa bakım onarım hizmeti alınacaktır

2021-04-07 23:06 - GÜNDEM

Kuru gıda malzemeleri satın alınacaktır

2021-04-07 23:07 - YAŞAM

Gemlikli şehidin kızı da artık polis

2021-04-10 18:09 - GÜNDEM

ÇOCUK HAKLARI DURAĞI AÇILDI

2021-04-07 15:39 - YAŞAM

Anne kız lösemiyi birlikte yendi

2021-04-12 18:19 - SAĞLIK

Kurtalan’da 15. okuma etkinliği

2021-04-07 15:35 - EĞİTİM

EVİN ODUNLUĞUNDA ÇIKAN YANGIN KORKUTTU

2021-04-13 12:29 - YAŞAM

Didim’deki ‘cinsel taciz’ iddiasında flaş gelişme

2021-04-07 09:46 - ASAYİŞ

İlgili Haberler

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

Bölge Basını Diyarbakır'da Buluştu

11:04 - GÜNDEM

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Koruyucu Aile Ol, Hayata Dokun

12:20 - YAŞAM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

242 Sporcu Siirt'te Yarışıyor

12:18 - SPOR

Siirt Futbolu Yasta

12:16 - YAŞAM