?>

Manisa Büyükşehir ile Batıgöz sağlık protokolünü yeniledi

Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Manisa Batıgöz arasında Büyükşehir Belediyesi personeline yönelik olarak özel sağlık imkanları sağlayan protokol imzalandı.

SAĞLIK - 5 yıl önce

MANİSA (İGFA)- Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Manisa Batıgöz arasında sağlık protokolü imzalandı. Büyükşehir Belediyesi personelini, personelin annesini, babasını,  eşini ve çocukları olmak üzere birinci derecede akrabaları kapsayan sağlık protokolü ülke genelindeki tüm Batıgöz kuruluşlarında 31 Aralık 2023 yılına kadar geçerli olacak. Protokol kapsamında büyükşehir personeline muayenelerde Batıgöz tarafından yüzde 20, tetkiklerde yüzde 15, lazer ve ameliyatlarda yüzde 10 indirim sağlanacak.  Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Uğur Başkal’ın makamında imzalanan protokole imzalar Uğur Başkal ve Batıgöz Ege Bölge Pazarlama Sorumlusu Okan Işıklı tarafından atıldı. Büyükşehir Genel Sekreter Yardımcısı Uğur Başkal, yeni protokolle sağlık anlaşmasının 31 Aralık 2023 tarihine kadar uzatıldığını anımsatarak, ihtiyaç duyulmamasını ancak gerek duyulduğu zaman da Büyükşehir personelin sağlık imkanlarından indirimli olarak faydalanabileceğini kaydetti.
Haftanın Öne Çıkanları

Koronavirüs Bilim Kurulu toplanıyor

2021-03-17 12:06 - GÜNDEM

Bakan Koca: Bazı kayıplar da zafer çok yakınken verilir

2021-03-21 17:57 - GÜNDEM

Merkez Bankası Başkanı değişti!

2021-03-20 02:25 - EKONOMİ

Türkiye, İstanbul Sözleşmesi'nden ayrıldı

2021-03-20 02:13 - GÜNDEM

HDP'li Ömer Faruk Gergerlioğlu serbest bırakıldı

2021-03-21 13:40 - GÜNDEM

Kocaeli'de Gebzeli EYT'lilerden açıklama

2021-03-16 16:02 - GÜNDEM

Yurtta hava durumu

2021-03-18 08:58 - GÜNDEM

Siirt çevre yolunda korkutucu kaza

2021-03-17 13:48 - ASAYİŞ

Siirt'te uyuşturucu operasyonu

2021-03-17 12:50 - ASAYİŞ

Endişelendiren vaka artışı devam ediyor!

2021-03-17 21:19 - SAĞLIK

İlgili Haberler

İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Erdoğan’ın Yönetim Tarzı Takdir Topluyor

10:50 - SAĞLIK

İki Uzman Doktor Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Göreve Başladı

12:43 - SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

12:39 - SAĞLIK

Taramanızı Yaptırın, Sağlığınızı Koruyun

13:19 - SAĞLIK

Dr. Mehmet Selim Noyan’a Yeni Görev  

13:17 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM