?>

Menderesliler evde belediye görevde

Menderes Belediyesi tam kapanma sürecinde tüm ekipleriyle birlikte çalışmalarını sürdürecek.

GÜNDEM - 5 yıl önce

İZMİR (İGFA)- Koronavirüsle mücadele kapsamında 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında gerçekleşecek tam kapanma sürecinde Menderes Belediyesi tam kapasiteyle çalışmaya devam edecek. 17 günlük süreçte belediye hizmetleri aksamadan sürecek. Kapanma sürecinde vatandaşlar talep ve şikayetlerini 0232 700 00 00'dan 5000-5001-5002 numaralı telefonlara veya 0530 708 47 47 WhatsApp İhbar Hattı'na iletebilecekler.
Haftanın Öne Çıkanları

Adıyaman'da otomobil ile motosiklet çarpıştı: 2 yaralı

2021-04-29 09:30 - ASAYİŞ

Oyuncu Fahriye Evcen yatak firmasının marka yüzü oldu

2021-04-27 10:16 - MAGAZİN

Temizlik hırdavat malzeme satın alınacaktır

2021-04-22 23:34 - YAŞAM

Adıyaman’da 242 kök kenevire el kondu

2021-04-29 09:45 - ASAYİŞ

Siirt Belediyesi PERSONEL ALIMI MÜLAKAT SONUÇLARI AÇIKLANDI

2021-04-23 14:22 - GÜNDEM

Adıyaman’da aile içi kavga karakolda bitti

2021-04-28 09:14 - ASAYİŞ

Mardin’de judo kuşak sınavı yapıldı

2021-04-27 11:25 - SPOR

Parke ve bordür taşı kaplama

2021-04-28 20:13 - YAŞAM

"23 Nisan'ı yönetmen koltuğunda kutlamak isterim"

2021-04-22 18:22 - MAGAZİN

Ayak Tenis Federasyonu iddialı geliyor

2021-04-26 12:00 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM