Siirt'te Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programında vatandaşlara aşure ikram edildi.
Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya ile eşi Nurten Kızılkaya, Ulus Aile Destek Merkezi tarafından düzenlenen programa katılarak kursiyerler, öğreticiler ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Programda katılımcılarla sohbet eden Vali Kızılkaya, vatandaşların Aşure Günü'nü kutladı. Ardından eşi Nurten Kızılkaya ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Programda birlik, beraberlik, kardeşlik, dayanışma ve bereketin simgesi olan Aşure Günü'nün ülkeye, millete ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulunuldu.