?>

Öğretmenler için aşılama başlıyor

Köy okullarında yüz yüze eğitim başladı. Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Iğdır'da bir okulda açıklama yaptı. Bakan Selçuk, öğretmenlerin Şubat ayının son haftasından itibaren aşılanmaya başlanacağını söyledi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Köy okullarında yüz yüze eğitim başladı. Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk da Iğdır Aralık Gödekli İlkokulu'nda 2020-2021 eğitim öğretim yılı ikinci yarıyıl başlangıç törenine katıldı.

Törende konuşma yapan Bakan Selçuk, öğretmenlerin Şubat ayının son haftasından itibaren aşılanmaya başlanacağını açıkladı.

Haftanın Öne Çıkanları

Lemos, PFDK'ya sevk edildi

2021-02-10 16:19 - SPOR

Diyarbakır Otogarı taşınıyor iddiası

2021-02-08 17:47 - GÜNDEM

Fenerbahçe- Karagümrük maçı ilk 11'ler

2021-02-13 17:50 - SPOR

Beşiktaş, Atiba'yı bırakmak istemiyor

2021-02-10 13:49 - SPOR

Hikmet Karaman Ankaragücü'nde

2021-02-10 16:21 - SPOR

Batman Sason Çileği 'coğrafi işaret' aldı

2021-02-09 11:22 - EKONOMİ

Fatih Karagümrük 1-2 Fenerbahçe

2021-02-13 21:00 - SPOR

Aydın Nazilli'de fuhuş operasyonu

2021-02-12 13:01 - ASAYİŞ

Beşiktaş, yarı finale yükseldi

2021-02-11 23:34 - SPOR

Erdoğan: "Dünyaya mı sığmadınız..."

2021-02-12 14:08 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM