?>

Sakarya'da ağaçlar çiçek açtı

Sakarya'da Büyükşehir Belediyesi tarafından bakımları yıl boyunca gerçekleştirilen şehrin muhtelif noktalarındaki ağaçlar bahar aylarının gelmesiyle çiçek açtı.

YAŞAM - 5 yıl önce

SAKARYA (İGFA) - Sakarya'da ağaçların dallarının çiçeklenmesiyle birlikte şehirde adeta bir renk cümbüşü oluştu. Geçtiğimiz haftalarda ağaçların sağlıklı büyümeleri için şehrin genelinde ağaç budama çalışmaları da yapan ekipler yeşili korumak ve yaşatmak için çalışmalarını özenle sürdürürken, Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, "Bir ağacın yaprağının yeşermesini görmek ve yeşeren yaprakların şehirde adeta görsel şölen oluşturması gerçekleştirdiğimiz çalışmaların en güzel karşılığıdır" ifadeleri kullanıldı.
Haftanın Öne Çıkanları

Başika'da roketli saldırı: 1 asker şehit, 1 çocuk yaralı!

2021-04-14 23:53 - GÜNDEM

Gonca Vuslateri Koronavirüs'e yakalandı

2021-04-17 18:25 - MAGAZİN

Kilitli parke taşı döşeme işleri yaptırılacak  

2021-04-15 21:53 - YAŞAM

Şeyh Faraç cami ibadete açıldı

2021-04-14 13:26 - YAŞAM

Bina malzemesi alınacak

2021-04-16 23:26 - YAŞAM

Anne kız lösemiyi birlikte yendi

2021-04-12 18:19 - SAĞLIK

Konut satışı son 5 yılın en düşüğünde

2021-04-16 12:01 - EKONOMİ

EVİN ODUNLUĞUNDA ÇIKAN YANGIN KORKUTTU

2021-04-13 12:29 - YAŞAM

Şeyh Faraç cami ibadete açıldı

2021-04-13 12:27 - YAŞAM

Fenerbahçe'de Altay Bayındır şoku

2021-04-17 17:20 - SPOR

İlgili Haberler

Ailelere Yönelik Eğitim Düzenlendi

12:23 - YAŞAM

Koruyucu Aile Ol, Hayata Dokun

12:20 - YAŞAM

Facianın Eşiğinden Dönüldü

12:17 - YAŞAM

Siirt Futbolu Yasta

12:16 - YAŞAM

100 Metrelik Yolda Parke Çalışması

12:14 - YAŞAM

Günün Manşetleri

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Koruyucu Aile Ol, Hayata Dokun

12:20 - YAŞAM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

242 Sporcu Siirt'te Yarışıyor

12:18 - SPOR

Siirt Futbolu Yasta

12:16 - YAŞAM