?>

Samsun İlkadım'da 9 bin talep çözüme kavuştu

Samsun'un İlkadım Belediyesi, 9 aylık pandemi sürecinde İlkadım İletişim Merkezi'ne (İLKİM) gelen toplam 9 bin 637 talepten, 8 bin 892'sini çözüme kavuşturdu.

GÜNDEM - 5 yıl önce

İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş, 9 aylık pandemi sürecinde İlkadım İletişim Merkezi (İLKİM) çözüm merkezine belediyenin yetki ve sorumluluk alanıyla ilgili toplam 9 bin 637 talep geldiğini ve 8 bin 892'sinin aciliyet sırasına göre çözüme kavuşturulduğunu söyledi.İlçe sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerini iletebildikleri İlkadım Belediyesi Çözüm Merkezi'nin pandemi sürecinde çağrı mesaisi arttı. İlkadımlı vatandaşların çağrı, mail, WhatsApp ve SMS yoluyla ilettikleri taleplerini alan merkez, yılın ilk aylarında korona virüsünün olmadığı dönemde günlük 150-200 başvuru alırken, bu rakam salgının başlamasıyla birlikte neredeyse iki katına çıkarak günlük 350'ye yaklaştı. Merkez, yılın ilk 9 ayında 10 bine yakın istek, öneri ve şikayet gibi bildirimlerden WhatsApp ihbar hattına gelen 3 bin 991 isteğin 3 bin 850'sine geri dönüş yapılarak çözüme kavuştururken, kamu kuruluşlarına gelen 661 notun tamamı ilgili kurumlara iletildi. Belediye birim müdürlüklerine gelen bin 432 öneri ve şikayetin bin 322'sine çözüm bulurken en çok istek ve talepleri bin 120 öneri ile zabıta müdürlüğü aldı. Mahalle bazında gelen taleplerde ise 3 bin 550 önerinin 3 bin 59'unu anında iletildi. Bu taleplerin takibi yapılıp, çözümü sağlanırken 484 öneri ve görüş ise belediye içindeki ilgili birimler başta olmak üzere diğer kurum ve kuruluşlardan sonuçları bekleniyor.Çözüm Merkezi'nin 7 gün 24 saat prensibiyle İlkadımlılara hizmet verdiğine dikkati çeken Başkan Demirtaş, "İstiyoruz ki ilçe halkımız İlkadım Belediyesi'ne ve başkana her türlü ulaşabilsin, sorunlarını ve taleplerini iletebilsin. Bu noktada ilçe halkımıza bir telefon kadar yakınız" diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Burcu Biricik'ten estetik itirafı

2021-01-03 18:39 - MAGAZİN

'Pandemide kamburluk riski herkesi etkiliyor'

2021-01-04 16:18 - SAĞLIK

Batman İl Emniyet Müdürü Köroğlu Kıraç: 'Huzurlu ve güvenli bir kentteyiz'

2021-01-04 16:35 - GÜNDEM

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan Yemen'e taziye mesajı

2021-01-03 18:36 - POLİTİKA

Büyük ve güçlü Türkiye'nin temelleri atılıyor

2021-01-03 17:46 - POLİTİKA

Jandarma kapı kapı dolaşıp KADES'i tanıttı

2021-01-04 15:40 - ASAYİŞ

CHP eski Milletvekili Fikri Sağlar'a soruşturma

2021-01-04 10:18 - POLİTİKA

Fethiye'de polis memuru Özcan Turan yaşamını yitirdi

2021-01-04 16:50 - ASAYİŞ

Sağlıklı Kentler Birliği DSÖ'nün konferansına katıldı

2021-01-03 17:23 - SAĞLIK

2021 Sağlık Çalışanları Yılı oldu

2021-01-03 17:14 - SAĞLIK

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM