?>

Siirt'te 5 Noktaya Sinyalizasyon Sistemi Kuruldu

Siirt'te 5 Noktaya Sinyalizasyon Sistemi Kuruldu

GÜNDEM - 5 yıl önce

Siirt'te tespit edilen 5 noktaya sinyalizasyon sistemi kuruldu.

Siirt Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri, kentte düzenli araç ve yaya ulaşımı için sinyalizasyon çalışması başlattı.

Kooperatif Mahallesi Hayret Özgen Parkı yani, Yeni Mahalle Cengiz Topel, Mehmet Nebil Oktay caddeleri ve Barış Mahallesi itfaiye Müdürlüğü yolunda sinyalizasyon sistemi kuruldu.

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt'te ilk kez bu büyüklükte esrar yakalandı

2021-09-03 09:58 - ASAYİŞ

AK Parti heyeti Saluvan Lidaşı'ı ziyaret etti

2021-09-03 10:05 - EKONOMİ

Çatı sacı satın alınacak

2021-09-03 10:28 - YAŞAM

Bahçe tanzimi yaptırılacak

2021-09-02 20:22 - YAŞAM

Güneş enerjisi ile su ısıtma sistemi

2021-09-03 10:26 - YAŞAM

Siirt'te 5 Noktaya Sinyalizasyon Sistemi Kuruldu

2021-09-07 16:07 - GÜNDEM

Siirt'te 150 polisin katılımıyla güven ve huzur uygulaması

2021-09-07 11:52 - GÜNDEM

Engelsiz Kulübü bireylerinden tiyatro

2021-09-03 10:02 - GÜNDEM

Kuru gıda yaş sebze meyve alınacak

2021-09-01 11:10 - GÜNDEM

Lastik satın alınacak

2021-09-07 09:23 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM