?>

Siirt'te park halindeki bir otomobil yandı

Siirt'te park halindeki bir otomobil yandı

GÜNDEM - 4 yıl önce

Siirt'te, park halindeyken alev alan otomobil kullanılmaz hale geldi.

Edinilen bilgilere göre, kent merkezi Bahçelievler Mahallesi Nazlıer Camii Karşısındaki otoparkta bir araç alev alarak yandı. Çevredekilerin haber vermesiyle olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını büyümeden söndürdü. Araçta maddi hasar meydana geldi. Polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

Haftanın Öne Çıkanları

Kapalı devre kamera sistemleri yaptırılacak

2022-04-28 22:37 - RESMİ İLAN

TRAFİK KAZASI: 2 YARALI

2022-05-04 11:28 - GÜNDEM

Siirt Valisi Hacıbektaşoğlu'ndan sürücülere emniyet kemeri uyarısı

2022-05-04 11:30 - GÜNDEM

Siirt'te satışa hazır 13 'fişek' eroin ele geçirildi

2022-05-04 11:31 - GÜNDEM

Siirt'te park halindeki bir otomobil yandı

2022-05-04 11:32 - GÜNDEM

Ters osmoz arıtma sistemi alınacak

2022-04-28 22:36 - RESMİ İLAN

Bina işleri yaptırılacaktır

2022-04-28 22:38 - RESMİ İLAN

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM