?>

Siirt'te parkta bulunan bir kadında uyuşturucu madde ele geçirildi

Siirt'te parkta bulunan bir kadında uyuşturucu madde ele geçirildi

GÜNDEM - 5 yıl önce

Siirt'te polis ekipleri, durumundan şüphelendiği bir kadının üzerinde yaptığı aramada eroin maddesi ele geçirildi.

Siirt İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü görevlilerince kent merkezi Tınaztepe Mahallesi Emrullah Tren Caddesinde bulunan bir parkta H.G. adlı kadında yapılan aramada tek parça halinde 1.01 gram eroin maddesi ile 2 adet eroin bağımlılarının kullandığı hap ele geçirildi.

Kadın şüpheli polis ekiplerince yapılan kontrollerinin ardından gözaltına alındı.

Haftanın Öne Çıkanları

Hırsızlık yaparken suçüstü yakalanan şüpheli tutuklandı

2021-08-02 18:09 - GÜNDEM

Taziyelere Vatandaş Yasak Getirdi

2021-07-31 14:09 - GÜNDEM

Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğüne Usta Öğretici Alınacak

2021-07-31 13:56 - GÜNDEM

MUTLULUKLAR

2021-08-02 13:40 - GÜNDEM

Boğulmalara dikkat çekilmeli!..

2021-07-31 14:06 - GÜNDEM

KURSLARA İLGİ ARTTI

2021-08-02 18:11 - GÜNDEM

Minibüs devrildi:12 yaralı

2021-08-02 18:06 - GÜNDEM

Toplu taşıma araçlarında Kovid-19 denetimi yapıldı

2021-08-02 18:07 - GÜNDEM

Kuraklık fıstığı vurdu, ziraat mühendisleri bağ ve bahçelere indi

2021-07-29 17:42 - GÜNDEM

KPSS’ye girecek adaylara ücretsiz ulaşım desteği

2021-07-31 13:44 - EĞİTİM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM