?>

Validen Covid-19 teşekkürü

Siirt Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, kırmızıdan turuncuya dönen Siirt'te bireysel tedbirlere uyan vatandaşlara teşekkür etti.

- - 5 yıl önce

Valilikten yapılan açıklamaya göre; kCovid-19’a karşı mücadelemiz Devlet-Millet birlikteliğiyle kararlılıkla sürmektedir.

Tüm dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan koronavirüs ile mücadelede büyük fedakârlıklarla gece gündüz demeden çalışan Sağlık ordumuza, kurallara uyarak destek olalım.

Salgınla mücadelenin ön cephesinde gösterdikleri fedakâr çalışmaları dolayısıyla tüm sağlık ordumuza teşekkür ederiz.

Ayrıca Kovid-19 salgınıyla mücadelede sağlık çalışanlarımızla birlikte omuz omuza destek veren tüm güvenlik birimlerimize, salgın denetim ekiplerimize, emeği geçen tüm kişi ve kuruluşlara da ayrıca teşekkür ederim.

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne Onkoloji Doktoru Atandı

2021-08-13 19:06 - GÜNDEM

Polis lojmanları yaptırılacak

2021-08-17 10:07 - -

YETKİLİLERİN DİKKATİNE!... SU SIKINTISI ÇÖZÜM BEKLİYOR

2021-08-16 14:26 - YAŞAM

ŞEHİT GAZİ BİRLİK SEN SENDİKASINDAN, SİİRT'TEKİ AŞI ÇALIŞMALARINA DESTEK

2021-08-13 19:10 - GÜNDEM

Köy içi yolu menfez yapımı

2021-08-17 10:03 - YAŞAM

Yarı olimpik yüzme havuzu

2021-08-11 17:41 - RESMİ İLAN

Büro malzemeleri alınacak

2021-08-11 17:42 - RESMİ İLAN

Vali Hacıbektaşoğlu, “Tarım ve ağaç müzesi kentin sosyo-kültürel yaşamına değer katacaktır”

2021-08-13 19:09 - GÜNDEM

Basketbol potası yaptırılacak

2021-08-12 18:04 - RESMİ İLAN

ELMADALI KÖYÜNDE ENGELLİLER AŞILANDI

2021-08-16 14:23 - GÜNDEM

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM