?>

Yayladağı Belediye Başkanı Koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti

Hatay'ın Yayladağı ilçesinin belediye başkanı Mustafa Sayın, yeni tip koronavirüs (Covid-19) nedeniyle hayatını kaybetti.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Yayladağı Belediye Başkanı Mustafa Sayın, testinin pozitif çıkmasının ardından 30 Aralık 2020'de Hatay Devlet Hastanesi'nde tedaviye alındı, 6 Ocak'ta Ankara Şehir Hastanesi'ne sevk edildi.

Tedavisi yoğun bakımda devam eden 61 yaşındaki Sayın bugün hayatını kaybetti.

AA'ya konuşan AK Parti Hatay Milletvekili Sabahat Özgürsoy Çelik, Sayın'ın ölüm haberini öğle saatlerinde aldıklarını söyledi.

AK Parti adayı olarak girdiği 2019'daki yerel seçimde belediye başkanlığını kazanan Sayın, evli ve üç çocuk babasıydı.

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt Pervari'de COVID-19 vakası kalmadı!

2021-01-26 15:24 - SAĞLIK

Beşiktaş 2-1 Göztepe

2021-01-24 21:01 - SPOR

Siirt Şirvan Kaymakamı Hasar'dan köylere ziyaret

2021-01-29 13:41 - GÜNDEM

Mesut Özil Fenerbahçe'ye imzayı attı

2021-01-27 14:48 - SPOR

Siirt İl Özel İdare Spor'dan transfer atağı

2021-01-27 11:08 - SPOR

Siirt'te elektrikli tandır fırınlarına talep çoğaldı

2021-01-28 12:37 - GÜNDEM

Cinsiyet değiştiren oyuncu, eşinden ayrılıyor

2021-01-27 17:36 - MAGAZİN

Yozgat Çekerek Irmağı'nda rafting başlıyor

2021-01-29 10:09 - SPOR

Battalgazi Belediyesi'nden Göztepe'ye kreş

2021-01-28 09:21 - GÜNDEM

Bursa Gürsu'da peyzaj güzelliği

2021-01-27 18:06 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM