?>

Aksaray Jandarma'dan can dostlara yardım

Aksaray İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipleri kış şartları nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanları için doğaya yiyecek bıraktı.

YAŞAM - 5 yıl önce

AKSARAY (İGFA) - Aksaray İl Jandarma Komutanlığı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi tarafından zorlu kış şartlarında yiyecek bulamayan dostların korunması ve beslenmesi amacıyla; Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü desteğiyle Gülağaç ilçesi Balıklıgöl ve Narlıgöl mevkilerine buğday yemi ve köpek maması bıraktı.

Ekipler, soğuk hava şartlarında can dostların korunması ve beslenmesi için çalışmalarına devam edecek.

Haftanın Öne Çıkanları

Lemos, PFDK'ya sevk edildi

2021-02-10 16:19 - SPOR

Kayseri'den hakemlere 'Büyük' tepki

2021-02-15 15:34 - SPOR

Fenerbahçe- Karagümrük maçı ilk 11'ler

2021-02-13 17:50 - SPOR

Beşiktaş, Atiba'yı bırakmak istemiyor

2021-02-10 13:49 - SPOR

Hikmet Karaman Ankaragücü'nde

2021-02-10 16:21 - SPOR

Fatih Karagümrük 1-2 Fenerbahçe

2021-02-13 21:00 - SPOR

Aydın Nazilli'de fuhuş operasyonu

2021-02-12 13:01 - ASAYİŞ

Beşiktaş, yarı finale yükseldi

2021-02-11 23:34 - SPOR

Bursa Nilüfer'de 108 aile donmak üzere! (Özel Haber)

2021-02-15 15:55 - GÜNDEM

Erdoğan: "Dünyaya mı sığmadınız..."

2021-02-12 14:08 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Gençlere Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Verildi

13:21 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM

AYM Üyesi Akçil’den Kültür Müdürü Genç’e Ziyaret

13:17 - YAŞAM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM