?>

Bakan Koca açıkladı: Normalleşme 1 Mart'ta başlıyor

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Normalleşme adımlarını titizlikle çalışıyoruz. Yerinde karar dönemi ile kademeli normalleşeceğiz" dedi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "'Normalleşme adımlarını titizlikle çalışıyoruz. Yerinde karar dönemi ile kademeli normalleşeceğiz. 1 Mart itibariyle süreç belirlenen kriterler çerçevesinde dört risk seviyesinde Valilerimizin başkanlığındaki il hıfzıssıhha kurullarımızla başlayacak." dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Malatya'da araç içnde 3 kilo kubar esrar ele geçirildi

2021-02-16 16:36 - ASAYİŞ

Süper Lig'de 26. haftanın hakemleri belli oldu

2021-02-17 15:49 - SPOR

Kayseri'den hakemlere 'Büyük' tepki

2021-02-15 15:34 - SPOR

Fenerbahçe- Karagümrük maçı ilk 11'ler

2021-02-13 17:50 - SPOR

Türkiye-Azerbaycan-Gürcistan Üçlü Dışişleri Bakanları Toplantısı ertelendi

2021-02-18 13:20 - GÜNDEM

En çok takip edilen Türk oyuncu oldu

2021-02-19 16:20 - MAGAZİN

Fatih Karagümrük 1-2 Fenerbahçe

2021-02-13 21:00 - SPOR

Sokak hayvanları projesi Türkiye'ye örnek oldu

2021-02-16 14:04 - YAŞAM

Bursa Nilüfer'de 108 aile donmak üzere! (Özel Haber)

2021-02-15 15:55 - GÜNDEM

Kocaeli İzmit'in duvarları sevgililere hazırlandı

2021-02-14 16:50 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM