?>

Bakan Koca'dan İstanbul açıklaması

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, İstanbul'da sağlık yöneticileriyle bir araya gelerek koronavirüs salgınının değerlendirmesini yaptı. Bakan Koca İstanbul için polikinliklerde hasta artışı olduğunu söyledi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "İstanbul'da sağlık yöneticilerimizle bir araya gelerek salgının seyrini değerlendirdik. Polikliniklerimizde hasta artışı olduğu görülüyor. İstanbul normalleşmenin örnek şehri olmalı. Bunu başaracak kararlılıktayız." ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

MKE Ankaragücü 2-1 Galatasaray

2021-03-03 21:02 - SPOR

Mostafa Mohamed'in cezası açıklandı

2021-03-05 17:27 - SPOR

Türk profesör Prof. Dr. Berrin Tansel'e NASA'dan ödül

2021-02-28 09:49 - GÜNDEM

Milletvekili Osman Boyraz'dan memleketine anlamlı yardım

2021-03-01 18:03 - GÜNDEM

İrfan Can Kahveci: İnşallah Fenerbahçe'den Avrupa'ya gideceğim

2021-03-02 12:30 - SPOR

Siirt'te üniversiteler ve Kur'an kursları yüz yüze eğitime geçiyor

2021-03-05 11:13 - GÜNDEM

Derbinin tarihi belli oldu

2021-03-02 17:41 - SPOR

Merkez Bankası Başkanı'ndan 'fiyat istikrarı' mesajı

2021-03-05 14:49 - EKONOMİ

Derbinin VAR hakemi belli oldu

2021-02-28 11:36 - SPOR

Derbide 11'ler belli oldu

2021-02-28 17:58 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM