?>

Bakan Koca'dan SABİM personeline teşekkür

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bakanlığın iletişim merkezinin Çağrı Merkezi Ödülleri Dünya Finalleri'nde "En İyi Kamu Hizmetleri" kategorisinde dünya birincisi olduğunu açıkladı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Bakan Koca Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Emek veren tüm bakanlık personelimize teşekkür ederim. Emeklerinin kıymeti tescillenmiş oldu." ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

MKE Ankaragücü 2-1 Galatasaray

2021-03-03 21:02 - SPOR

Konya'da gol sesi çıkmadı

2021-02-26 18:31 - SPOR

TOFAŞ'ın rakibi Galatasaray

2021-02-26 12:59 - SPOR

Türk profesör Prof. Dr. Berrin Tansel'e NASA'dan ödül

2021-02-28 09:49 - GÜNDEM

Milletvekili Osman Boyraz'dan memleketine anlamlı yardım

2021-03-01 18:03 - GÜNDEM

İrfan Can Kahveci: İnşallah Fenerbahçe'den Avrupa'ya gideceğim

2021-03-02 12:30 - SPOR

Siirt'te üniversiteler ve Kur'an kursları yüz yüze eğitime geçiyor

2021-03-05 11:13 - GÜNDEM

Derbinin tarihi belli oldu

2021-03-02 17:41 - SPOR

Derbinin VAR hakemi belli oldu

2021-02-28 11:36 - SPOR

Başkent'te puanlar paylaşıldı

2021-02-26 18:20 - SPOR

İlgili Haberler

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

Bölge Basını Diyarbakır'da Buluştu

11:04 - GÜNDEM

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Koruyucu Aile Ol, Hayata Dokun

12:20 - YAŞAM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

242 Sporcu Siirt'te Yarışıyor

12:18 - SPOR

Siirt Futbolu Yasta

12:16 - YAŞAM