?>

Bakan Soylu duyurdu! Yarın denetim yapılacak

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yarın 260 bin personelle denetim gerçekleştirileceğini duyurdu.

GÜNDEM - 5 yıl önce

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, kontrollü normalleşme döneminde 'Dinamik Denetim Modeli'ne geçildiğini belirterek yarın 260 bin personelle denetim gerçekleştirileceğini duyurdu. Soylu paylaşımında "14 maddelik uygulama, birçok kurum ve kuruluşla eşgüdüm içerisinde gerçekleştirilecektir" açıklamasında bulundu.

Haftanın Öne Çıkanları

Derbinin hakemi belli oldu

2021-02-24 14:22 - SPOR

1 litre atık yağ 1 milyon litre suyu kirletiyor

2021-02-26 10:41 - EKONOMİ

Batman'da Burak Gross'a görkemli açılış

2021-02-25 12:47 - YAŞAM

Konya'da gol sesi çıkmadı

2021-02-26 18:31 - SPOR

TOFAŞ'ın rakibi Galatasaray

2021-02-26 12:59 - SPOR

Türk profesör Prof. Dr. Berrin Tansel'e NASA'dan ödül

2021-02-28 09:49 - GÜNDEM

Milletvekili Osman Boyraz'dan memleketine anlamlı yardım

2021-03-01 18:03 - GÜNDEM

İrfan Can Kahveci: İnşallah Fenerbahçe'den Avrupa'ya gideceğim

2021-03-02 12:30 - SPOR

Kenan Doğulu'dan şok Beren Saat paylaşımı!

2021-02-26 11:16 - MAGAZİN

Derbinin tarihi belli oldu

2021-03-02 17:41 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Uzmandan yaz uyarısı: Sıcak hava kalp hastaları için ciddi risk oluşturuyor

09:45 - SAĞLIK

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM