?>

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı'nda 1 kişinin testi pozitif çıktı

Fenerbahçe Beko'da bugün yapılan testlerde 1 kişinin korona virüs testi pozitif çıktı.

SPOR - 5 yıl önce

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı'nda 1 kişinin korona virüs testi pozitif çıktı. Kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımımızın oyuncularının, teknik ekibinin ve personelinin Ülker Spor ve Etkinlik Salonu'nda uygulanan Covid-19 testlerinde bir kişinin test sonucu pozitif çıkmıştır. Klinik şikayeti olmayan kişinin izolasyon ve tedavi süreçleri başlatılmıştır."

Haftanın Öne Çıkanları

TUSAŞ, toplam cirosunun yüzde 40'ını Ar-Ge yatırımlarına harcadı

2021-01-06 14:16 - TEKNOLOJİ

Her 2 kişiden 1'i yaşamında bir kez ruhsal travma yaşıyor

2021-01-05 11:00 - SAĞLIK

Vertigo ile başa çıkmak doğru tanı ile mümkün

2021-01-05 09:55 - SAĞLIK

Kara Kuvvetleri Komutanlığındaki FETÖ soruşturmasında 29 gözaltı kararı

2021-01-05 09:32 - ASAYİŞ

Doğru maske seçimine dikkat!

2021-01-05 12:05 - SAĞLIK

YouTube Müzik beklenen özelliğe kavuşuyor

2021-01-07 15:35 - TEKNOLOJİ

Eşinin ihbarı ile yakalanan şüpheliden uyuşturucu çıktı

2021-01-05 09:32 - ASAYİŞ

2020 yılının teknoloji alışverişi tercihleri açıklandı

2021-01-07 11:18 - TEKNOLOJİ

Adıyaman'da bir iş yerine silahlı saldırı!

2021-01-05 09:38 - ASAYİŞ

4007 Bilim Şenliği protokolü imzalandı

2021-01-06 14:57 - TEKNOLOJİ

İlgili Haberler

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Hafta sonu 121 sporcu Siirt'te yarışacak

12:59 - SPOR

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu

12:58 - SPOR

Boccede Bronz Madalya Sevinci

12:57 - SPOR

Siirt'te Kız Kardeşlerin Boksta Başarı Hikayesi

10:44 - SPOR

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM