?>

Gaziantep'te depremzedelere 14 akıllı konut ve 132 iş yeri teslim edildi

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat'ta yaşanan depremlerin vurduğu Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde yapımı tamamlanan 14 akıllı konut sahiplerine teslim edilirken, çevre düzenlemesi yapılan iş yerlerinin ise Kurban Bayramı'na kadar teslim ed

GÜNDEM - 3 yıl önce

Depremin ardından Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile AFAD koordinesinde Emlak Konut GYO tarafından, Nurdağı ilçe merkezinde yapımı süren 132 iş yeri için hak sahipleri gerçekleştirilen kura ile belirlendi. İnşası devam eden iş yerlerinin de Kurban Bayramı öncesinde tamamlanarak, hak sahiplerine teslim edilmesi planlanıyor. Belpınar Mahallesi'nde 14 akıllı konut, 1 cami, 1 cami lojmanı yapımı ise tamamlanarak, ailelere teslim edildi.Hak sahipleri, kura çekilişinde büyük heyecan yaşarken, yeni konutlarına yerleşen depremzedeler ise büyük sevinç yaşadı. Akıllı konutlara kavuşmanın mutluğunu yaşadığını aktaran Erkan Moroğlu, “Belpınar Mahallesi'nde akıllı konutlarda oturuyoruz çok şükür evlerimize kavuştuk. Depremden önce çok kötü durumdaydık ama çok şükür şimdiki halimize, evlerimizden memnunuz. Allah razı olsun Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'dan, kendisi dünya liderimizdir. Çok şükür halimize sayesinde her şeyimize kavuştuk” dedi. Depremzede Gülhan Bahar ise “6 Şubat depremlerinde iş yerimiz yıkıldı. Şu an dükkan ve evlerimizi verdiler bizlere Allah razı olsun devletimizden” diye konuştu.“Nurdağı eskisi gibi yine şahlanacak”Toplamda 30, 50 ve 80 metrekare olarak inşa edilen iş yerlerinin Kurban Bayramı öncesi tesil edilmesi beklenirken hak sahiplerinden Aytekin Bülbül, “6 Şubat depremlerinde evlerimiz ve işyerlerimiz yıkıldığından dolayı devletimiz sağ olsun ve bugün çekilişlerimiz yapıldı. Katılım da yüksek oldu. Hemen hemen iştirak eden herkese işyeri çıktı. Devletimiz milletimiz hükümetimiz sağ olsun, her şeyimiz burada yerli yerince yapılıyor. Konteynerlerimiz, çadırlar, iş yerleri, TOKİ konutları her şey güzelce yapılıyor. Allah razı olsun devletimizden para veriyor yardım yapıyor olursa bu kadar olur” ifadelerini kullandı.Recep Tuncer     

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Büyükşehir, Kültür Sanat Etkinliklerini Konserlerle Sürdürüyor

2023-06-14 15:25 - MAGAZİN

OECD toplantısında Gaziantep Büyükşehir’e övgü!

2023-06-14 15:56 - DÜNYA

Siirt'te "dam palas" başladı

2023-06-13 12:54 - YAŞAM

"Polis Amca"da mezuniyet töreni

2023-06-14 11:23 - YAŞAM

Polat : ‘’Sektörde bir ilk olan "iletişim ve bilişim federasyonu" kuruldu’’

2023-06-14 16:04 - TEKNOLOJİ

Siirt'te kaldırım işgallerine anlam verilemiyor

2023-06-12 12:32 - YAŞAM

Bilim Şehitkamil’den 66 Bin Bin 271 Öğrenci Faydalandı

2023-06-08 14:53 - TEKNOLOJİ

SİİRT FISTIĞININ DÖNEMSEL TAKVİMİ...

2023-06-13 13:39 - YAŞAM

Yenilenen Abdurrahman Bin Avf türbesi ziyaretçi bekliyor

2023-06-13 13:27 - YAŞAM

Siirt’te minik öğrenciler için mezuniyet töreni yapıldı  

2023-06-12 12:21 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM