?>

İstanbul Büyükşehir'den Sivas Gürün'e otobüs bağışı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Sivas'ın Gürün ilçe belediyesi otobüs bağışında bulundu.

GÜNDEM - 5 yıl önce

SİVAS (İGFA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin onayı, Mahalli İdareler Koordinatör Yardımcısı Gürünlü Mustafa Yılmaz'ın girişimiyle Gürün Belediyesi'ne 36 kişilik otobüs kazandırıldı. Gürün'ün araç filosuna hibe olarak eklenen otobüs dolayısıyla Gürün Belediye Başkanı Nami Çiftçi, başta hemşehriler Mustafa Yılmaz ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti.

Haftanın Öne Çıkanları

MKE Ankaragücü 2-1 Galatasaray

2021-03-03 21:02 - SPOR

Mostafa Mohamed'in cezası açıklandı

2021-03-05 17:27 - SPOR

Fahrettin Koca'dan 'eve' davet

2021-03-06 16:35 - GÜNDEM

Gara şehidi Semih Özbey'in annesi ilk kez konuştu

2021-03-08 13:53 - GÜNDEM

İrfan Can Kahveci: İnşallah Fenerbahçe'den Avrupa'ya gideceğim

2021-03-02 12:30 - SPOR

Siirt'te üniversiteler ve Kur'an kursları yüz yüze eğitime geçiyor

2021-03-05 11:13 - GÜNDEM

Malatya'da Altay Kışlası arazisine Sanayi Sitesi hazırlığı

2021-03-07 09:38 - EKONOMİ

Derbinin tarihi belli oldu

2021-03-02 17:41 - SPOR

Merkez Bankası Başkanı'ndan 'fiyat istikrarı' mesajı

2021-03-05 14:49 - EKONOMİ

Beşiktaş 2-1 Gaziantep

2021-03-06 20:55 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM