?>

Kilis'te yemekten zehirlendiler

Kilis'te yedikleri yemek sonrası zehirlendiler

ASAYİŞ - 5 yıl önce

KİLİS (İGFA) - Kilis'te çok sayıda kişi yedikleri yemekten dolayı şiddetli ishal şikayetiyle Kilis Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre Murtaza Caddesi üzerinde faaliyet gösteren Suriyeli'lerin işletmiş olduğu lokantadan yemek yiyen çok sayıda vatandaş ishal şikayeti geldi. Hastaneye kaldırılan hastaların genel durumlarının iyi olduğu bildirilirken Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri lokantadan incelenmek üzere numune alarak gerekli çalışmaları başlattı. Tedavisi biten hastalar evlerine taburcu edildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Altın yumurtlayan tavuk

2021-01-17 09:52 - YAŞAM

MKE Ankaragücü'nden yeni transfer

2021-01-17 13:24 - SPOR

Fenerbahçe çeyrek finale yükseldi

2021-01-14 23:14 - SPOR

Müsabakalara kar yağışı damga vurdu

2021-01-16 18:14 - SPOR

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk istifa etti!

2021-01-19 17:29 - SPOR

Kalaşnikof satmaya çalışırken yakalandılar

2021-01-13 17:24 - ASAYİŞ

Doğum gününde Nazım Hikmet dolu bir gün yaşanacak

2021-01-13 14:12 - GÜNDEM

Göztepe, Ünal Karaman ile prensipte anlaştı

2021-01-19 11:25 - SPOR

Mert Hakan Yandaş PFDK'ya sevk edildi

2021-01-15 16:43 - SPOR

Yayıncı kuruluş Fenerbahçeli futbolcuların röportajlarını yayımlamadı

2021-01-18 21:49 - SPOR

İlgili Haberler

Siirt Siber Polisi Harekete Geçti: Milyonluk Para Trafiği Ortaya Çıkarıldı

10:00 - ASAYİŞ

Siirt Polisi YKS Adaylarının İmdadına Yetişti

13:18 - ASAYİŞ

Adliye ve Emniyet Buluştu

10:57 - ASAYİŞ

Jandarma Köpeklerinden Miniklere Gösteri

11:56 - ASAYİŞ

Bölgesel Güvenlik Konuları Görüşüldü

11:55 - ASAYİŞ

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM