?>

Siirt Üniversitesi Tıp Fakültesi 4. Sınıf Öğrencileri için Oryantasyon Programı Düzenlendi

Siirt Üniversitesi Tıp Fakültesi 4. Sınıf Öğrencileri için Oryantasyon Programı Düzenlendi

GÜNDEM - 4 yıl önce

Siirt Üniversitesi ve Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi 2022-2023 Öğretim yılı eğitimlerine Siirt’te devam edecek Siirt Üniversitesi Tıp Fakültesi 4. sınıf öğrencileri için oryantasyon programı düzenledi.

Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi konferans salonunda yapılan etkinlikte Başhekim Prof. Dr. Selahattin Vural yaptığı konuşmada “Siirt halkı olarak Tıp Fakültesi ve Öğrencilerini beklediklerini onlardan beklentilerinin olduğunu, öğrencilerin Siirt’te daha fazla pratik imkanına sahip olacağını” ifade etti. Siirt Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ekrem Orbay konuşmalarında Siirt’te Tıp Fakültesinin açılması sürecine, mevcut durumuna, Öğretim Üyesi ve açık olan programlara değinip öğrencilere hitaben ‘eğitimi daha zengin bir hale getirme çabası içerisinde olacağını’ belirterek konukları selamladı. Akabinde Kürsüye çıkan Siirt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nihat Şındak: “Sizlere verdiğimiz değer bakımından bu programı organize ettik, Akademide önemli olan teorinin yanında pratiği kazanmaktır, biz daha çok pratik kazanın diye bütün imkanlarımızı seferber edeceğiz. Öğrencilerimiz öyle bir yetişmeli ki ilk günden itibaren hasta ile baş başa kalacak, beslenmesinden, tedavisinden, taburca olmasına kadar bütün aşamalarda uygulamanın içinde olacak şekilde pratik bir eğitime vakıf olmalıdır” ifadelerini kullanarak öğrencilere hoş geldiniz dileklerinde bulunup eğitim ve staj hayatlarında başarılar diledi. Son olarak Siirt Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri adına söz alan 4. Sınıf öğrencisi Mehmet Tuna Balkan, gösterilen ilgiden dolayı müteşekkir olduklarını belirtip beklentileri karşılamak için üstün bir gayret serf edeceklerini dile getirdi. Siirt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nihat Şındak, Siirt Üniversitesi Rektör Yardımcıları Prof. Dr.Cemalettin Erdemci, Prof. Dr. Cahit Pesen Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Selahattin Vural, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ekrem Orbay ile Dekan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Güngörmez ve Hastane Yönetiminin katıldığı program tıp fakültesi öğrencileri ve davetliler için verilen kokteyl ile sona erdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Bittiğince Siirt'in "Kuskunkıran"ı olacak

2022-08-26 19:22 - YAŞAM

Bu okul üniversiteye öğrenci kazandırıyor

2022-08-25 16:29 - EĞİTİM

Yaylalarda huzur ortamının oluşmasıyla köylüler bal üretiyor

2022-08-31 10:49 - EKONOMİ

Siirt Üniversitesi Tıp Fakültesi 4. Sınıf Öğrencileri için Oryantasyon Programı Düzenlendi

2022-09-01 10:01 - GÜNDEM

Siirt'ten acı haber: 6. kattan düştü

2022-08-25 16:32 - YAŞAM

Hırsızlara karşı jandarma nöbette

2022-08-25 16:34 - YAŞAM

Yangına karşı piknikçiler uyarılmalı

2022-08-26 19:16 - YAŞAM

Sıcaktan bunalan çocuklar yüzme havuzlarında serinliyor

2022-08-29 12:11 - GÜNDEM

"Türkiye'nin en kaliteli balının üretildiği..."

2022-08-25 16:26 - GÜNDEM

30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun!

2022-08-29 11:59 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM