?>

Sivas Kangal'da jandarmadan 8 Mart 'gül'ü!

Sivas'ın Kangal ilçesinde jandarma ekipleri, kadın sürücü ve yolculara gül hediye etti.

GÜNDEM - 5 yıl önce

SİVAS (İGFA) - Sivas'ın Kangal ilçesinde jandarmanın trafik denetleme noktalarında yaptığı uygulamalarda, kadın sürücü ve yolculara gül hediye edildi. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Jandarma'nın yaptığı jestten ötürü vatandaşlar oldukça memnun kaldı. Vatandaşlar, nezaket ve duyarlılıktan dolayı İlçe Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekiplere teşekkür etti.

Haftanın Öne Çıkanları

MKE Ankaragücü 2-1 Galatasaray

2021-03-03 21:02 - SPOR

Mostafa Mohamed'in cezası açıklandı

2021-03-05 17:27 - SPOR

Fahrettin Koca'dan 'eve' davet

2021-03-06 16:35 - GÜNDEM

Gara şehidi Semih Özbey'in annesi ilk kez konuştu

2021-03-08 13:53 - GÜNDEM

İrfan Can Kahveci: İnşallah Fenerbahçe'den Avrupa'ya gideceğim

2021-03-02 12:30 - SPOR

Siirt'te üniversiteler ve Kur'an kursları yüz yüze eğitime geçiyor

2021-03-05 11:13 - GÜNDEM

Malatya'da Altay Kışlası arazisine Sanayi Sitesi hazırlığı

2021-03-07 09:38 - EKONOMİ

Derbinin tarihi belli oldu

2021-03-02 17:41 - SPOR

Merkez Bankası Başkanı'ndan 'fiyat istikrarı' mesajı

2021-03-05 14:49 - EKONOMİ

Beşiktaş 2-1 Gaziantep

2021-03-06 20:55 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM