?>

Vali Ali Yerlikaya açıkladı! İstanbul'da 150 bin 186 sağlıkçı aşı oldu

Vali Ali Yerlikaya açıkladı! İstanbul'da 150 bin 186 sağlıkçı aşı oldu

GÜNDEM - 5 yıl önce

Vali Yerlikaya, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, sağlık çalışanlarının aşılanmasının hızla devam ettiğini belirterek, şunları kaydetti:

" Şu ana kadar 150 bin 186 sağlıkçımız aşı oldu. Huzurevleri ve engelli bakım merkezlerimizdeki 3 bin 703 misafirimiz ve 2 bin 272 görevli arkadaşımız aşı oldu."

Haftanın Öne Çıkanları

Altın yumurtlayan tavuk

2021-01-17 09:52 - YAŞAM

MKE Ankaragücü'nden yeni transfer

2021-01-17 13:24 - SPOR

Fenerbahçe çeyrek finale yükseldi

2021-01-14 23:14 - SPOR

Müsabakalara kar yağışı damga vurdu

2021-01-16 18:14 - SPOR

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk istifa etti!

2021-01-19 17:29 - SPOR

Kalaşnikof satmaya çalışırken yakalandılar

2021-01-13 17:24 - ASAYİŞ

Göztepe, Ünal Karaman ile prensipte anlaştı

2021-01-19 11:25 - SPOR

Doğum gününde Nazım Hikmet dolu bir gün yaşanacak

2021-01-13 14:12 - GÜNDEM

Mert Hakan Yandaş PFDK'ya sevk edildi

2021-01-15 16:43 - SPOR

Yayıncı kuruluş Fenerbahçeli futbolcuların röportajlarını yayımlamadı

2021-01-18 21:49 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM