?>

Vali Çeber’den 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Mesajı

Gaziantep Valisi Kemal Çeber 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı dolayısıyla mesaj yayımladı.

EĞİTİM - 3 yıl önce

Gaziantep Valisi Kemal Çeber 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı dolayısıyla yayımladığı mesajda, “Şimdi, her şeyi geride bırakıp hayata kaldığımız yerden yeniden başlama vakti. Bütün öğrencilerimin, öğretmenlerinin öncülüğünde “Eğitim Şehri Gaziantep” ismine yakışır bir azimle Gaziantep’imizin yüzünü ağartan bir yıl geçireceğine gönülden inanıyorum” dedi. Vali Çeber mesajında, “Sevgili Öğrencilerim, Değerli Öğretmenlerim ve Kıymetli Velilerim, Uzun bir aranın ardından geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın okullarına, arkadaşlarına ve öğretmenlerine kavuşacağı yeni bir eğitim ve öğretim dönemine başlıyor olmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz.  Uzun bir Pandemi dönemi ve hemen sonrasında bölgemizde yaşadığımız deprem afetinden tüm vatandaşlarımız gibi öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizin fazlasıyla etkilendiğinin farkındayım. Ancak şimdi, her şeyi geride bırakıp hayata kaldığımız yerden yeniden başlama vakti. Bütün öğrencilerimin, öğretmenlerinin öncülüğünde “Eğitim Şehri Gaziantep” ismine yakışır bir azimle Gaziantep’imizin yüzünü ağartan bir yıl geçireceğine gönülden inanıyorum.  Bizler, sizlerin daha iyi bir ortamda eğitiminizi devam ettirebilmeniz için tüm kurumlarımız olarak bütün imkanları seferber etmeye devam edeceğiz.  Sevgili öğrencilerim; sizler bizim geleceğimizin teminatı, devletimizin, milletimizin yarınlarısınız. Okullarınızdan aldığınız eğitim ve bilgi ışığında yapacağınız çalışmalarla ülkemizi daha güzel yarınlara taşıyacak olan sizlersiniz. Hedeflerimize ulaşabilmek, eğitim hizmetlerinin kalitesini yükseltmek ve eğitimde daha ileri noktalara gelebilmek için idareci, öğretmen, öğrenci ve veli işbirliğinin gerekli olduğuna inanıyorum. Gelecekte Türkiye’yi yönetecek, şekillendirecek, daha iyi noktaya taşıyacak çocuklarımızı ve gençlerimizi yarınlara hep birlikte hazırlayacağız. Bu duygu ve düşüncelerle 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı’nda bütün öğrencilerime başarılar diliyor,  Bu eğitim-öğretim yılının öğretmenlerime, idarecilerime, eğitim camiamıza, velilerimize, ilimize ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Erdoğan-Putin zirvesinin başlamasına dakikalar kaldı

2023-09-04 12:50 - DÜNYA

Hafta Sonu Tillo Kale Doldu

2023-09-08 11:02 - YAŞAM

Mat Triko'nun Önü Açılırsa Siirt'i Tekstil Merkezi Yapacak

2023-09-07 12:34 - YAŞAM

O Guinness Rekorlar Kitabına Aday...

2023-09-07 13:04 - YAŞAM

Adil Sani Konukoğlu: “TEKNOFEST geleceğimizin teminatı gençlerimize ilham oluyor”

2023-09-06 11:35 - TEKNOLOJİ

Gaziantep'te stadyum doldu taştı

2023-09-02 22:23 - SPOR

TEKNOFEST Birincisi Olan GAÜN Takımı Ödülünü Erdoğan’dan aldı

2023-09-02 15:16 - GÜNDEM

Toparlanma ağustos ayında da devam etti

2023-09-04 17:14 - EKONOMİ

İlk GOL Galatasaray'dan: Gaziantep FK - Galatasaray: 1- 0

2023-09-02 22:00 - SPOR

Siirt'te Pekmez Yapımı Başladı

2023-09-08 10:24 - YAŞAM

İlgili Haberler

  Nitelikli Öğretmen Yetiştirme Çalıştayı Gerçekleştirildi

13:15 - EĞİTİM

Gazi İlköğretim Okulu Öğretmenlerine Organ Bağışı Eğitimi

12:59 - EĞİTİM

Okulda Duygu Dolu Veda

13:22 - EĞİTİM

Siirt'te Binlerce Öğrenci YKS'de Ter Döktü

11:29 - EĞİTİM

Kadın Girişimciliğine Destek Devam Ediyor

11:28 - EĞİTİM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM