USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
YAŞAM

Gençlere Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Verildi

Siirt Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından, Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Hizmetleri kapsamında kurum bakımından ayrılarak kamu kurumlarına atamaları yapılan gençlere yönelik farkındalık eğitimi düzenlendi.

Gençlere Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Verildi
25-06-2026 13:21
SİİRT
Google News

Siirt Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından, Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Hizmetleri kapsamında kurum bakımından ayrılarak kamu kurumlarına atamaları yapılan gençlere yönelik farkındalık eğitimi düzenlendi. Gerçekleştirilen eğitim programında, bağımlılık türleri, bağımlılığın bireysel ve toplumsal etkileri, risk faktörleri ile korunma yöntemleri hakkında katılımcılara kapsamlı bilgiler verildi. Eğitimle gençlerin bağımlılık konusunda bilinç düzeylerinin artırılması ve olası risklere karşı farkındalık kazanmaları amaçlandı. Programda ayrıca sağlıklı yaşam alışkanlıklarının geliştirilmesi, sosyal yaşamda karşılaşılabilecek riskli davranışlardan uzak durulması ve bireysel farkındalığın güçlendirilmesinin önemi üzerinde duruldu. Yetkililer, gençlerin sağlıklı ve bilinçli bireyler olarak hayatlarını sürdürmelerinin önemine dikkat çekerek, eğitime katılım sağlayan tüm gençlere teşekkür etti ve yaşamlarında başarılar diledi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ