USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu'nun 2026 yılı 3. Toplantısı, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Damla Taşçı Küçükşen ve Destek Hizmetleri Başkanı Bülent Çetindağ başkanlığında gerçekleştirildi.

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı
25-06-2026 13:18
25-06-2026 13:19
SİİRT
Google News

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu'nun 2026 yılı 3. Toplantısı, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Damla Taşçı Küçükşen ve Destek Hizmetleri Başkanı Bülent Çetindağ başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda, İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı Deniz Geçer tarafından yapılan sunum eşliğinde Kurtalan İlçe Sağlık Müdürlüğü, Hekim Evi ve Merkez İl Sağlık Müdürlüğü hizmet binalarında yürütülen iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları değerlendirildi.

Görüşmelerde; çalışanların sağlık ve güvenliğinin korunmasına yönelik alınan önlemler, risk değerlendirmeleri, acil durum planları, iş kazalarının önlenmesine yönelik uygulamalar ve çalışma ortamlarının iyileştirilmesine ilişkin çalışmalar ele alındı.

Katılımcıların görüş ve önerilerinin alınmasının ardından, iş sağlığı ve güvenliği kültürünün güçlendirilmesi, güvenli çalışma ortamlarının sürdürülebilirliğinin sağlanması ve mevcut uygulamaların geliştirilmesine yönelik çeşitli kararlar alındı.

Toplantı, değerlendirmelerin tamamlanmasının ardından sona erdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ