USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
GÜNDEM

Siirt'te Görev Yapan Kaymakamlara Veda

Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Siirt'teki görev sürelerini tamamlayarak farklı illere atanan kaymakamlar için düzenlenen veda programında mülki idare amirleriyle bir araya geldi.

Siirt'te Görev Yapan Kaymakamlara Veda
27-06-2026 11:58
27-06-2026 11:59
SİİRT
Google News

Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Siirt'teki görev sürelerini tamamlayarak farklı illere atanan kaymakamlar için düzenlenen veda programında mülki idare amirleriyle bir araya geldi.

Programda konuşan Vali Kızılkaya, görev süreleri boyunca Siirt'e özveriyle hizmet eden kaymakamlara teşekkür ederek, yürüttükleri başarılı çalışmaların kente önemli katkılar sunduğunu ifade etti. Yeni görev yerlerinde de aynı başarıyı göstereceklerine inandığını belirten Kızılkaya, tayini çıkan kaymakamlara başarı dileklerini iletti.

Veda programına İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Uğur Özmen ile İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir de katılarak kaymakamlara yeni görevlerinde başarı temennisinde bulundu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ