USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

Siirt’te görev yapan yaklaşık 100 hekim, düzenlenen akşam yemeği programında buluşarak mesleki dayanışma ve birliktelik örneği sergiledi.

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi
23-06-2026 12:39
SİİRT
Google News

Siirt’te görev yapan yaklaşık 100 hekim, düzenlenen akşam yemeği programında buluşarak mesleki dayanışma ve birliktelik örneği sergiledi.

SİAHED Başkanı Dr. Özgür Aydın’ın organizasyonuyla gerçekleştirilen programa, tıp fakültesi öğretim üyeleri, Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi hekimleri, aile hekimleri, diş hekimleri ve özel hastanelerde görev yapan çok sayıda doktor katıldı.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda hekimler, yoğun çalışma temposunun dışında bir araya gelme fırsatı buldu. Buluşmada mesleki konular üzerine görüş alışverişinde bulunulurken, farklı kurumlarda görev yapan hekimler arasında iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesine katkı sağlandı.

Hekimler, bu tür organizasyonların meslektaşlar arasındaki dayanışmayı artırdığını ve sağlık camiasındaki birlik ruhunu pekiştirdiğini ifade etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ