11-14 Haziran 2026 tarihleri arasında Nevşehir’de düzenlenen Türkiye Bocce (Volo) Şampiyonası’nda Siirt’i temsil eden sporcular önemli bir başarıya imza attı.
Şampiyonanın çiftler kategorisinde mücadele eden Sami Özgeçer ve Mehmet Garip Tarçın, sergiledikleri başarılı performansla Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı.
Zorlu rakipler karşısında ortaya koydukları mücadeleyle dikkat çeken sporcular, elde ettikleri dereceyle hem Siirt’i gururlandırdı hem de bocce branşındaki başarılarına bir yenisini ekledi.
Siirt Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Türkiye üçüncüsü olan sporcuları ve bu başarıda emeği bulunan antrenörleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi.