MANİSA (İGFA)- GeçtiÄŸimiz yıl Akhisar'da meydana gelen depremin ardından hasar gören Karabörklü Camii ve minaresi hasar görmüştü. Manisa BüyükÅŸehir Belediye BaÅŸkanı Cengiz Ergün de depremin ardından mahalleye yaptığı ziyarette caminin yıkılıp yeniden yapılması noktasında talimat vermiÅŸti. Bunun üzerine harekete geçen Manisa BüyükÅŸehir Belediyesi Fen İşleri Daire BaÅŸkanlığı, caminin yapım iÅŸi ihalesini gerçekleÅŸtirdi. Karabörklü caminin yapımı için de ilgili sözleÅŸme Fen İşleri Daire BaÅŸkanı UÄŸur Topkaya ve yüklenici firma yetkilisi tarafından imzalandı. Â

SÖZLEŞME İMZALANDI
2020 yılının Ocak ayında meydana gelen deprem sonrasında yıkımına karar verildiğini ve camiinin yıkımını gerçekleştirdiklerini belirten Fen İşleri Daire Başkanı Uğur Topkaya, "Yıkımın ardından Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Cengiz Ergün'ün talimatlarıyla yeni proje hazırlandı. Kısa süre içerisinde de çalışmalara başlayıp, caminin tekrardan vatandaşların kullanımına sunulmasını sağlayacağız" ifadelerini kullandı.