EĞİTİM

  Nitelikli Öğretmen Yetiştirme Çalıştayı Gerçekleştirildi

Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile Siirt İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde “Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinde Nitelikli Öğretmen Yetiştirme” konulu çalıştay düzenlendi.

   Nitelikli Öğretmen Yetiştirme Çalıştayı Gerçekleştirildi
25-06-2026 13:15
SİİRT

Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile Siirt İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde “Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinde Nitelikli Öğretmen Yetiştirme” konulu çalıştay düzenlendi.

Geniş katılımla gerçekleştirilen programda öğretmenlik uygulamaları ve rehberlik hizmetleri değerlendirildi, paydaşların görüş ve önerileri alındı.

Çalıştayda, farklı branşlarda yapılan değerlendirmelerle öğretmen yetiştirme süreçlerinin geliştirilmesi ve eğitimde niteliğin artırılması hedeflendi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER