SPOR

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu

17-19 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Kadınlar Türkiye Güreş Şampiyonası’nda Siirt’i temsil eden sporcu Mercan Nas, önemli bir başarıya imza attı.

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu
24-06-2026 12:58
SİİRT

17-19 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Kadınlar Türkiye Güreş Şampiyonası’nda Siirt’i temsil eden sporcu Mercan Nas, önemli bir başarıya imza attı.

46 kilogram kategorisinde mindere çıkan Mercan Nas, şampiyona boyunca sergilediği başarılı performansla Türkiye ikinciliğini elde ederek Siirt’e gurur yaşattı.

Siirt Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Türkiye ikincisi olan başarılı sporcu ile emeği geçen antrenörler tebrik edilerek, başarılarının devamı temenni edildi.

Genç yaşta elde ettiği derecelerle dikkat çeken Mercan Nas’ın, önümüzdeki dönemlerde ulusal ve uluslararası organizasyonlarda da önemli başarılara imza atması bekleniyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER