SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

Siirt’te görev yapan yaklaşık 100 hekim, düzenlenen akşam yemeği programında buluşarak mesleki dayanışma ve birliktelik örneği sergiledi.

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi
23-06-2026 12:39
SİİRT

Siirt’te görev yapan yaklaşık 100 hekim, düzenlenen akşam yemeği programında buluşarak mesleki dayanışma ve birliktelik örneği sergiledi.

SİAHED Başkanı Dr. Özgür Aydın’ın organizasyonuyla gerçekleştirilen programa, tıp fakültesi öğretim üyeleri, Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi hekimleri, aile hekimleri, diş hekimleri ve özel hastanelerde görev yapan çok sayıda doktor katıldı.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda hekimler, yoğun çalışma temposunun dışında bir araya gelme fırsatı buldu. Buluşmada mesleki konular üzerine görüş alışverişinde bulunulurken, farklı kurumlarda görev yapan hekimler arasında iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesine katkı sağlandı.

Hekimler, bu tür organizasyonların meslektaşlar arasındaki dayanışmayı artırdığını ve sağlık camiasındaki birlik ruhunu pekiştirdiğini ifade etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER