Siirt İl Millî Eğitim Müdürü İlhan Saz, ildeki görev sürelerini tamamlayan Şube Müdürleri Aytaç İğrek ve Tevfik Olgunoğlu'na, eğitim camiasına sundukları özverili hizmetler ve değerli katkıları dolayısıyla plaket takdim etti.
Düzenlenen programda konuşan İl Müdürü Saz, iki şube müdürünün eğitim alanında gösterdikleri gayret ve fedakârlıkların her zaman takdirle anılacağını belirterek, bugüne kadar verdikleri emeklerden dolayı teşekkür etti.
Saz, Aytaç İğrek ve Tevfik Olgunoğlu'na yeni görevlerinde ve yaşamlarında sağlık, mutluluk ve başarı temennisinde bulunurken, eğitim camiasına yaptıkları katkılardan dolayı kendilerine teşekkür etti.
Program, plaket takdimi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
