Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile Siirt İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde “Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinde Nitelikli Öğretmen Yetiştirme” konulu çalıştay düzenlendi.
Geniş katılımla gerçekleştirilen programda öğretmenlik uygulamaları ve rehberlik hizmetleri değerlendirildi, paydaşların görüş ve önerileri alındı.
Çalıştayda, farklı branşlarda yapılan değerlendirmelerle öğretmen yetiştirme süreçlerinin geliştirilmesi ve eğitimde niteliğin artırılması hedeflendi.
